Un curs que s'acomiada, una esperança que continua

divendres, 19 juny 2026



L’últim dia de curs, com ja és tradició a l’Escola Sant Pau, vam començar amb una emotiva missa per recordar el lema del curs: “Encén l’esperança”. Tots els nens i nenes hi van tenir cabuda i participació, aportant llum i sentit al final d’aquest viatge.

Després, vam viure el tradicional joc del cementiri, un moment de complicitat entre mestres i alumnes de 6è, que va omplir l’escola de rialles i emoció. Els nens i nenes de 6è van resultar els guanyadors, però el veritable premi va ser compartir aquesta experiència junts.

Per tancar la jornada, vam cantar el nostre tradicional cant dels adeus, un moment que ens posa la pell de gallina i omple els cors de tota la comunitat. Acabem aquest curs amb la mirada posada en un nou camí, sempre amb tu a cada pas.