El teatre, una finestra per aprendre i imaginar

dimarts, 05 maig 2026



Durant el mes de maig, l’alumnat de primària va gaudir d’una sortida cultural a l’Orfeó Reusenc per assistir a diferents representacions teatrals adaptades a cada etapa.

Els alumnes de 1r, 2n i 3r van gaudir de l’obra Goldilocks, mentre que els de 4t, 5è i 6è van assistir a la representació d’Ulisses. A través d’aquestes històries, els infants van poder apropar-se al teatre com una eina d’aprenentatge, treballar la comprensió en llengua anglesa i desenvolupar la imaginació i l’escolta activa.

Aquest tipus d’activitats complementen el treball que es fa a l’aula i ofereixen a l’alumnat l’oportunitat de viure la cultura en primera persona, descobrint noves formes d’aprendre i gaudir, sempre amb tu a cada pas.